XI Półmaraton Szakala – informacja przed startem!

XI Półmaraton Szakala – informacja przed startem!

Drogie Biegaczki, Szanowni Biegacze!

Przede wszystkim wyrażamy radość, że zdecydowaliście się wybrać nasz bieg. Robimy wiele, by sprostać Waszym oczekiwaniom. Oto garść informacji o zbliżających się zawodach:

Biuro Zawodów czynne będzie:

  • Piątek godz. 16-18 – sklep TRUCHT, ul. Żeromskiego 74
  • Sobota godz. 11-15 – sklep TRUCHT, ul. Żeromskiego 74
  • Niedziela godz. 9-11 – Biuro Zawodów: Hotel „Daria”, ul. Studencka 2/4

Mieszkańcy Łodzi oraz powiatów: zgierskiego, pabianickiego, łódzkiego wschodniego i brzezińskiego mogą odebrać pakiet tylko w piątek i sobotę (więcej informacji w regulaminie).

W celu odebrania pakietów startowych konieczne jest posiadanie dowodu tożsamości. Warunkiem odbioru pakietu startowego będzie wydrukowanie i własnoręczne podpisanie Karty Zgłoszenia (należy ją wydrukować z konta na stronie zapisy.inessport.pl – po zalogowaniu należy wejść w zakładkę moje konto – nadchodzące wydarzenia – pobierz kartę zgłoszeniową).

Osoby, które nie będą mogły zgłosić się do biura zawodów w godzinach jego otwarcia, mogą upoważnić inną osobę do odbioru pakietu startowego. Osoba odbierająca pakiet startowy za innego zawodnika winna posiadać jego pisemne upoważnienie.

Po wyznaczonych godzinach Biuro Zawodów nie będzie wydawało pakietów startowych, dlatego uprasza się o jak najwcześniejsze przybycie zawodników.


Startujemy w trzech turach:

  • Kobiety – 12.00
  • Mężczyźni I grupa – 12.15
  • Mężczyźni II grupa – 12.25

Lista zawodników przypisanych do „I oraz II grupy męskiej” będzie wywieszona w Biurze Zawodów. Umieszczona jest również na stronie biegu: www.szakalebalut.pl/xi-polmaraton/

Przypominamy, że na trasie odpady można wyrzucać tylko w wyznaczonych miejscach (tzw. „strefach zrzutu”, które znajdować się będą kilkaset metrów za punktami z wodą), a nieprzestrzeganie tego przepisu skutkować będzie dyskwalifikacją.


Jeśli chcesz zgłosić „swojego” wolontariusza – przyjmiemy Go z radością – zostały jeszcze wolne miejsca. Chętnych prosimy zgłaszać mailowo (szakalebalutlodz@gmail.com) oraz zapraszamy w niedzielę do Biura Zawodów (pierwszeństwo mają osoby zgłoszone drogą e-mailową). Po biegu każdy z nich otrzyma pakiet startowy wraz z niespodzianką oraz medal i ciepły posiłek.


Parking i depozyt

Z uwagi na sporą liczbę startujących zawodników w dniu biegu mogą pojawić się trudności z parkowaniem. Samochody można zaparkować przy ul. Skrzydlatej na parkingu płatnym niestrzeżonym (ok. 300 m od strefy startu/mety) oraz po wschodniej stronie ulicy. Polecamy także parkowanie nieco dalej od miejsca startu – na ul. Wycieczkowej 77 (tzw. „kaloryfer”). Prosimy o nieparkowanie na trawnikach oraz wzdłuż alejek prowadzących do Biura Zawodów.

Będzie u nas działać także depozyt, gdzie będzie można zostawić swoje rzeczy. Toalety będą dostępne w pobliżu wodnego placu zabaw. Ze względu na sytuację sanitarną nie będzie natomiast szatni oraz pryszniców.


Jeśli galerią swoich zdjęć z biegu zechcesz podzielić się z innymi – po zawodach prześlij link na adres: szakalebalutlodz@gmail.com


Po biegu można będzie posilić się pyszną grochówką pod wiatą w pobliżu strefy startu/mety. Ciepły posiłek za okazaniem numeru startowego otrzymają wszyscy zawodnicy oraz wolontariusze.


 Co jest lepsze od biegania? Bieganie i Pomaganie.

Tak jak w latach poprzednich zapraszamy do wsparcia zbiórki charytatywnej Ciaaaaachoooo poMOCY! Tym razem wspieramy Adasia. Mały, cudowny chłopiec z ogromną siłą walki o choćby najmniejszy postęp. Jeśli chcesz wesprzeć akcję – przynieś przed biegiem swoje wypieki, a wolontariusze Ciacha pociachają je i oddadzą każdemu hojnemu, zgłodniałemu biegaczowi czy kibicowi. Po biegu – jeśli chcesz wesprzeć akcję – przynieś pieniążek, kup ciacho i rozkoszuj się wyjątkowym domowym wyrobem. Zapraszamy na zbiórkę: www.siepomaga.pl/ciachopomocyadas

mapka_xi_szakal

parking

Z biegowymi pozdrowieniami,
Szakale Bałut

partnerzy_xiszakal