Drogie Biegaczki, Szanowni Biegacze!
Przede wszystkim wyrażamy radość, że zdecydowaliście się wybrać nasz bieg. Robimy wiele, by sprostać Waszym oczekiwaniom. Oto garść informacji o zbliżających się zawodach:
Biuro Zawodów zlokalizowane będzie w Ośrodku Wypoczynkowo-Hotelowym PRZĄŚNICZKA (Studencka 20/24, 90-001 Łódź, Arturówek).
Biuro zawodów czynne będzie:
- Piątek godz. 17-20
- Sobota godz. 09:30-15:00
- Niedziela godz. 9-11
Mieszkańcy Łodzi oraz powiatów: zgierskiego, pabianickiego, łódzkiego wschodniego i brzezińskiego mogą odebrać pakiet tylko w piątek i sobotę (więcej informacji w regulaminie).
W celu odebrania pakietów startowych konieczne jest posiadanie dowodu tożsamości. Warunkiem odbioru pakietu startowego będzie wydrukowanie i własnoręczne podpisanie Karty Zgłoszenia (należy ją wydrukować z konta na stronie zapisy.inessport.pl – po zalogowaniu należy wejść w zakładkę moje konto – nadchodzące wydarzenia – pobierz kartę zgłoszeniową).
Osoby, które nie będą mogły zgłosić się do biura zawodów w godzinach jego otwarcia, mogą upoważnić inną osobę do odbioru pakietu startowego. Osoba odbierająca pakiet startowy za innego zawodnika winna posiadać jego pisemne upoważnienie. >>WZÓR DO POBRANIA TUTAJ <<
Po wyznaczonych godzinach Biuro Zawodów nie będzie wydawało pakietów startowych, dlatego uprasza się o jak najwcześniejsze przybycie zawodników.
Startujemy w trzech turach:
- Kobiety + zawodnicy biorący udział w klasyfikacji SZLEM – 12.00
- Mężczyźni I grupa – 12.15
- Mężczyźni II grupa – 12.25
Lista zawodników przypisanych do „I oraz II grupy męskiej” będzie wywieszona w Biurze Zawodów. Umieszczona jest również na stronie biegu: www.szakalebalut.pl/xiii-polmaraton/
Przypominamy, że na trasie odpady można wyrzucać tylko w wyznaczonych miejscach (tzw. „strefach zrzutu”, które znajdować się będą kilkaset metrów za punktami z wodą), a nieprzestrzeganie tego przepisu skutkować będzie dyskwalifikacją.
Jeśli chcesz zgłosić „swojego” wolontariusza – przyjmiemy Go z radością – zostały jeszcze wolne miejsca. Chętnych prosimy zgłaszać mailowo (szakalebalutlodz@gmail.com) oraz zapraszamy w niedzielę do Biura Zawodów (pierwszeństwo mają osoby zgłoszone drogą e-mailową). Po biegu każdy z nich otrzyma pakiet startowy wraz z niespodzianką oraz medal i ciepły posiłek.
Parking i depozyt
Z uwagi na sporą liczbę startujących zawodników w dniu biegu mogą pojawić się trudności z parkowaniem. Samochody można zaparkować przy ul. Skrzydlatej na parkingu płatnym niestrzeżonym (ok. 300 m od strefy startu/mety) oraz po wschodniej stronie ulicy. Polecamy także parkowanie nieco dalej od miejsca startu – na ul. Wycieczkowej 77 (tzw. „kaloryfer”). Prosimy o nieparkowanie na trawnikach oraz wzdłuż alejek prowadzących do Biura Zawodów.
Będzie u nas działać także depozyt, gdzie będzie można zostawić swoje rzeczy. Toalety będą dostępne w pobliżu wodnego placu zabaw. Ze względu na sytuację sanitarną nie będzie natomiast szatni oraz pryszniców.
Jeśli galerią swoich zdjęć z biegu zechcesz podzielić się z innymi – po zawodach prześlij link na adres: szakalebalutlodz@gmail.com
Po biegu można będzie posilić się pyszną grochówką lub wersją wege – zupą dyniową. Posiłki będą wydawane w pobliżu biura zawodów. Ciepły posiłek za okazaniem numeru startowego otrzymają wszyscy zawodnicy oraz wolontariusze.
HARMONOGRAM IMPREZY:
Niedziela 29 października
8.00 – 9.30 Przygotowanie biura zawodów i strefy startu/mety biegu,
9.00 – 11.30 Praca biura zawodów (wydawanie pakietów),
11.00 – 11.30 Bieg Szakalątek
12.00 Start I grupy (kobiety) – Półmaraton
12:15 Start II grupy (mężczyźni I) – Półmaraton
12:25 Start III grupy (mężczyźni II) – Półmaraton
12.35 Start Cross Szakala
13:05 Przewidywany czas pierwszego zawodnika na mecie Crossu Szakala
13:35 Przewidywany czas pierwszego zawodnika na mecie Półmaratonu
15:25 Ostatni zawodnik na mecie Półmaratonu
15:20 Zakończenie Biegu Głównego,
14:00 – 14.30 Ceremonia wręczenia nagród Cross Szakala,
15:00 – 15.30 Ceremonia wręczenia nagród Półmaraton oraz Szlem Szakala (godzina dekoracji może ulec zmianie w przypadku
którym osoby mogące uczestniczyć w dekoracji będą jeszcze na trasie)
16.30 Zakończenie imprezy.
Co jest lepsze od biegania? Bieganie i Pomaganie.
Tak jak w latach poprzednich zapraszamy do wsparcia zbiórki charytatywnej Ciaaaaachoooo poMOCY! Tym razem wspieramy Adasia. Mały, cudowny chłopiec z ogromną siłą walki o choćby najmniejszy postęp. Jeśli chcesz wesprzeć akcję – przynieś przed biegiem swoje wypieki, a wolontariusze Ciacha pociachają je i oddadzą każdemu hojnemu, zgłodniałemu biegaczowi czy kibicowi. Po biegu – jeśli chcesz wesprzeć akcję – przynieś pieniążek, kup ciacho i rozkoszuj się wyjątkowym domowym wyrobem. Szczegóły wydarzenia >TUTAJ<