STARTUJEMY ZA :

Days

:

Hours

:

Minutes

:

Seconds

Baner Big

 

WYNIKI

WYNIKI

GALERIE

 

Plakat Big

Baner Big

 

Do XIII Sztafetowego Maratonu Szakala zostało już tylko kilka chwil. Czas zatem na informator startowy!
BIURO ZAWODÓWMOSiRw budynku MOSiR – Arturówek czynne 15.06.2025 (niedziela) w godzinach 8:00 – 10:00

UWAGA! Formularze dostępne są WYŁĄCZNIE na kontach kapitanów!


Do biura zgłasza się kapitan (lub przedstawiciel drużyny) z kompletem podpisanych przez zawodników oświadczeń (oświadczenia do pobrania w panelu Inessport. Gdyby były problemy z pobraniem – prosimy o informację. Pomożemy!)

Jeżeli kolejność zawodników ma być inna niż podana w formularzu zgłoszeniowym – kapitan podaje kolejność w biurze zawodów!

Po weryfikacji drużyny kapitan (przedstawiciel) otrzymuje:
– numery startowe dla wszystkich zmian w sztafecie,
– agrafki,
– pałeczkę,
– worek na śmieci,
– oraz pakiet startowy zawierający dla wszystkich zawodników.

Kontakt do Biura ZAWODÓW:
Kierownik Biura zawodów – Dorota Płomińska 606-430-726
Dyrektor Biegu – Piotr Bester 512-822-472

HARMONOGRAM:
* 10:15 – OBOWIĄZKOWA ODPRAWA KAPITANÓW – podsumowanie zasad obowiązujących w strefie zmian, czas na pytania.
* 10:30 – START
* 20 minut po przybyciu ostatniego zawodnika na metę – rozpocznie się uroczyste zakończenie imprezy, którego ukoronowaniem będzie dekoracja zwycięzców.

PRZEBIEG ZAWODÓW:

–   ODPRAWA – na 15 minut przed startem, w strefie zmian, wyjaśnimy i zademonstrujemy wszystkie opisane poniżej reguły.

–   START – punktualne o 10:30. Zawodnicy z drużyn (czyli z literkami „A”) ustawiają się na linii startu i ruszają na pierwsze kółko.

–   ZMIANY – odbywają się w oznakowanej Strefie Zmian poprzez przekazanie pałeczki kolejnemu zawodnikowi, zgodnie ze zgłoszoną kolejnością A-B-C-D-E-F-G. Zmieniany zachowując szczególną ostrożność opuszcza możliwie szybko Strefę Zmian. Opuszczanie strefy zmian najlepiej poprzez bramkę po lewej stronie bramy Startu/Mety.

–   UWAGA !!! – w Strefie Zmian może przebywać tylko zawodnik Zmieniany i Zmieniający. Zawodnik Zmieniający wchodzi do strefy zmian bezpośrednio przed wbiegnięciem zawodnika Zmienianego.

–   Zachowajcie ostrożność i uważajcie na zawodników innych drużyn – nie zabiegamy drogi!!! Od osiągniętego wyniku sportowego zawsze ważniejsze niech będzie zdrowie.

–   ZAKOŃCZENIE – odbędzie się mniej więcej 20 minut po zakończeniu rywalizacji, w okolicach STARTU/METY. Dyplomy dostanie każda drużyna J. A na koniec – tradycyjne pamiątkowe zdjęcie.

INFORMACJE DODATKOWE:

•  Zapewniamy elektroniczny pomiar czasu. Chipy znajdować się będą w pałeczkach.  Nie zgubcie ich!

•  Przy ul. Skrzydlatej w strefie startu/mety będzie karetka z ratownikami medycznymi, ale mamy nadzieję że ich usługi nie będą potrzebne.

• Samochody można parkować wzdłuż ul. Skrzydlatej oraz na płatnym parkingu nieopodal Arturówka lub na Parkingu Kaloryfer (ok. 1km od biura zawodów przy ul. Wycieczkowej 91 https://goo.gl/maps/wbdwPucCqs9T3eNd8UWAGA – Zmiana organizacji ruchu za parkingiem będzie obowiązywał zakaz wjazdu!

•   Dla zawodników będą przewidziane TOI-TOI (bez szatni i pryszniców).

•   Wszelkie śmieci wyprodukowane przy okazji biegu prosimy zabrać ze sobą (w workach na śmieci).

•    Zachęcamy do zabrania ze sobą wszystkiego co przyjdzie Wam do głowy, a może przyczynić się do wzbogacenia piknikowej atmosfery tego wydarzenia. Koce, stoliczki, kosze piknikowe… Liczymy na Waszą inwencję! Odbędzie się także poczęstunek w postaci pysznych bułeczek od naszego Partnera – firmy Putka.

•   Zapraszamy na zbiórkę charytatywną organizowaną przez Ciacho poMOCY (szczegóły tutaj:  https://www.facebook.com/events/9875571122479451). Liczymy na Wasze wsparcie! <3

Z biegowymi pozdrowieniami,
Szakale Bałut Łódź

Baner Big

 

Regulamin XIII Sztafetowego Maratonu Szakala

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.                      XIII Sztafetowy Maraton Szakala oraz IV Mistrzostwa Województwa Łódzkiego Służb Mundurowych w sztafecie maratońskiej (zwany dalej Biegiem) organizowany jest przez Klub Sportowy „Szakale Bałut Łódź” – http://www.szakalebalut.pl; e-mail: szakalebalutlodz@gmail.com.

2.                      Wszystkich uczestników Biegu obowiązują przepisy niniejszego regulaminu.

3.                      Celem Biegu jest popularyzacja sportu (biegania w szczególności) oraz integracja środowisk i klubów biegowych z regionu łódzkiego.

 

II. TERMIN I MIEJSCE BIEGU

1.                      Bieg odbędzie się w dniu 15. czerwca 2025 (niedziela), start i meta zlokalizowane będą w Łodzi, przy stawach w Arturówku (w okolicy ul. Skrzydlatej 75).

2.                      Trasa Biegu poprowadzona jest po terenie leśnym, na pętlach wokół środkowego stawu, drogą gruntową, drogą asfaltową oraz po kostce granitowej. Mapka trasy znajduje się na stronie organizatora w zakładce dotyczącej XIII Sztafetowego Maratonu Szakala.

3.                      Bieg zostanie rozegrany na dystansie maratonu – 42 195 m. Trasa nie jest atestowana.

4.                      Trasa znakowana będzie strzałkami i taśmą, a miejsca o utrudnionej orientacji zostaną zabezpieczone przez wolontariuszy.

5.                      Trasa Biegu nie będzie wyłączona z ruchu pieszego i rowerowego.

 

III. CZAS BIEGU

1.                      Start Biegu nastąpi o godzinie 10:30.

2.                      Ustala się limit czasu na 4 godziny. Sztafety, które przed upływem tego czasu nie ukończą Biegu nie będą klasyfikowane.

 

IV. UCZESTNICTWO W BIEGU

1.                      W Biegu udział biorą siedmioosobowe sztafety, z których każda ma w składzie przynajmniej dwie kobiety. Zawodnicy sztafety oznaczeni są kolejnymi numerami, które oznaczają stałą kolejność zmian w sztafecie.

2.                      Sztafetę reprezentuje kapitan drużyny, który jest jedyną osobą uprawnioną do składania oświadczeń w jej imieniu.

3.                      Dopuszcza się start sztafet liczących nie mniej niż pięć osób, w których każda ma w składzie przynajmniej dwie kobiety. W takim przypadku kapitan drużyny wskazuje zawodników, którzy pobiegną na dwóch zmianach. Zawodnicy tacy mają na koszulkach dwa numery startowe.

4.                      W przypadku kontuzji lub innej sytuacji uniemożliwiającej jednemu z zawodników sztafety kontynuowanie zawodów, dopuszcza się zastępstwo przez jednego z członków drużyny, pod warunkiem zachowania parytetu płci.

5.                      W Biegu startować mogą osoby, które najpóźniej w dniu zawodów ukończą 18 lat. Osoby młodsze, które ukończyły lat 15, mogą startować za pisemną zgodą rodziców lub prawnych opiekunów.

6.                      W dniu Biegu, sztafety i zawodnicy zostaną zweryfikowani w Biurze zawodów w godzinach 8:00 ÷ 9:30.

7.                      Informacja o lokalizacji Biura Zawodów będzie udostępniona najpóźniej w dniu 01.06.2025.

8.                      Warunkiem dopuszczenia zawodnika do Biegu jest okazanie dokumentu tożsamości oraz złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do udziału w Biegu albo przedstawienie zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do udziału w Biegu. Warunkiem dopuszczenia sztafety jest dopuszczenie wszystkich jej zawodników – podpisanie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby organizacji biegu i pomiaru czasu oraz ich umieszczenie na stronie internetowej organizatora i podmiotu wykonującego pomiar czasu.

 

V. ZASADY BIEGU

1.                      Bieg rozgrywany jest systemem 7 x 6 x 1 000 m., co oznacza, że zawodnicy sztafety pokonują kolejno pętlę liczącą około 1 000 m., a po jej ukończeniu przez każdego z zawodników sztafety pokonują ją ponownie w tej samej kolejności – i tak sześciokrotnie.

2.                      Zawodnicy sztafety otrzymują numery startowe z oznaczeniem numeru drużyny oraz numerem zmiany, na której startuje dany zawodnik.

3.                      Zawodnicy sztafety startują w kolejności wynikającej z numerów startowych, odstępstwa od tej kolejności, z wyjątkiem sytuacji opisanej w § 4 ust. 4, są niedopuszczalne i skutkują dyskwalifikacją drużyny.

4.                      W przypadku wycofania się zawodnika sztafety § 4 ust. 3 i 4 stosuje się odpowiednio, po zgłoszeniu przejęcia numeru sędziemu zawodów przez kapitana drużyny.

5.                      Zmiany dokonywane są przez przekazanie pałeczki w oznaczonej strefie zmian. Nieprzekazanie pałeczki lub istotne przekroczenie granic strefy zmian skutkuje dyskwalifikacją sztafety.

 

VI. ZGŁOSZENIA

1.                      Zgłoszenia sztafet do udziału w Biegu dokonywane są za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej organizatora – (http://www.szakalebalut.pl) do 8. czerwca 2025r. (włącznie); po tej dacie zgłoszenia sztafet nie będą przyjmowane.

2.                      Ustala się nieprzekraczalny limit ilości sztafet na 60

3.                      Zgłoszenia sztafety wraz z wniesieniem opłaty startowej dokonuje kapitan drużyny, który logując się na swoje konto, dopisuje do swojej drużyny poszczególnych zawodników, wykorzystując do tego maile tychże zawodników, natomiast każdy członek sztafety musi bezwzględnie posiadać konto na stronie zapisy.inessport.pl.

4.                      By odebrać numer startowy, każda sztafeta zobowiązana jest wyznaczyć kapitana, który powinien przyjść do biura zawodów z kartą zgłoszeniową wydrukowaną i podpisaną przez wszystkich uczestników sztafety w obecności przedstawiciela biura zawodów, co oznacza konieczność stawienia się w biurze zawodów każdego zawodnika sztafety.

5.                        Karta udostępniona będzie w panelu administracyjnym na stronie zapisów na 3 dni przed zawodami (kartę zgłoszeniową można wydrukować z konta na stronie zapisy.inessport.pl. Po zalogowaniu należy wejść w zakładkę moje konto/nadchodzące wydarzenia/pobierz kartę zgłoszeniową).

6.                        Za sztafetę zgłoszoną uważa się sztafetę, której kapitan wypełnił i przesłał formularz zgłoszeniowy oraz dokonał opłaty startowej.

7.                        W przypadku dokonania opłaty startowej po wyczerpaniu limitu uczestników, Organizator, na wniosek zainteresowanej osoby, dokona zwrotu przedmiotowej kwoty pomniejszonej o koszty operacyjne związane z dokonaniem przelewu.

 

VII. POMIAR CZASU

1.                      Pomiar czasu odbędzie się za pomocą chipów umieszczonych w pałeczkach.

2.                      Podczas Biegu wszyscy zawodnicy muszą mieć numery startowe przymocowane w pozycji poziomej z przodu do odzieży wierzchniej. Zasłanianie numeru startowego w części lub w całości, jego modyfikacja bądź zmiana pozycji mocowania jest zabroniona i wiąże się z możliwością dyskwalifikacji sztafety.

3.                      Brak numeru lub pałeczki z chipem będą równoznaczne z dyskwalifikacją sztafety.

4.                      Do klasyfikacji generalnej liczy się czas brutto.

 

VIII. KLASYFIKACJE

1.                      Podczas Biegu prowadzona będzie klasyfikacja drużynowa sztafet oraz klasyfikacja Służb Mundurowych w ramach Mistrzostw Województwa Łódzkiego Służb Mundurowych w sztafecie maratońskiej

2.                      Uczestnikami klasyfikacji Służb Mundurowych mogą być drużyny składające się wyłącznie z funkcjonariuszy i pracowników służb mundurowych, którzy pełnią służbę lub pracują w jednostkach organizacyjnych na terenie województwa łódzkiego.

3.                      W klasyfikacji mogą brać udział przedstawiciele służb i instytucji m.in.: Policji, Straży Granicznej, Straży Pożarnej, Wojska Polskiego, Wojska Obrony Terytorialnej, Służby Celnej, Służby Więziennej, Straży Miejskiej i Gminnej, Lasów Państwowych, Służby Ochrony Kolei, Inspekcji Transportu Drogowego. Inne klasyfikacje drużynowe mogą być prowadzone, gdy organizator Biegu tak postanowi.

 

IX. NAGRODY

1.                      Sztafety w klasyfikacji drużynowej, które zdobędą miejsca od 1. do 3. zostaną nagrodzone pucharami.

2.                      Sztafety w klasyfikacji Służb Mundurowych, które zdobędą miejsca od 1. do 3. Zostaną nagrodzone pucharami.

3.                      Każda ze sztafet otrzyma pamiątkowy dyplom oprawiony w antyramę.

4.                      Organizator nie wyklucza przyznawania nagród rzeczowych, także w formie losowania wśród zawodników, którzy wezmą udział w Biegu.

 

X. OPŁATA STARTOWA

1.                      Warunkiem uczestnictwa w Biegu jest wniesienie opłaty startowej.

2.                      Wysokość opłaty startowej za udział całej sztafety wynosi:

a) do 30. kwietnia 2025 r. – 280 zł (40zł x 7os);
b) od 1. maja do 31. Maja 2025 r. – 315 zł (45zł x 7os);
c) od 1. czerwca do 8. czerwca 2025 r. – 350 zł (50 zł x 7os).

3.                      Opłatę startową należy uiścić wyłącznie za pośrednictwem portalu internetowego Przelewy24.

4.                      Po dokonaniu zgłoszenia, system przekierowuje na stronę Przelewy24, przez którą należy dokonać opłaty startowej.

5.                      Płatności można dokonać również po zalogowaniu w serwisie zapisy.inessport.pl – zakładka moje konto – płatności.\

6.                      Opłaty startowe następują on-line jako finalizacja zgłoszenia uczestnictwa.

7.                      Organizator nie ponosi odpowiedzialności za terminy realizacji przelewów bankowych i pocztowych.

8.                      Na liście startowej wyświetlane będą tylko drużyny, które dokonały opłaty startowej.

9.                      Za dzień zapłaty uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto organizatora.

10.                Opłata startowa w żadnym przypadku nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji zawodników z udziału w Biegu, nieukończenia zawodów, dyskwalifikacji lub wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

11.                W przypadku dokonania przelewu na 4 dni przed imprezą, drużyna zobowiązana jest do przedstawienia potwierdzenia wpłaty w biurze zawodów.

12.                Dokonanie opłaty startowej jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu imprezy.

13.                Drużyny, które chcą otrzymać fakturę za wniesioną opłatę startową powinny zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym i wpisać wymagane dane potrzebne do wystawienia dokumentu. Faktura zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu wpłaty i zostanie przesłana w wersji elektronicznej na adres mailowy podany w profilu kapitana drużyny, w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym miała miejsce wpłata.

14.                      Zgodnie z przepisami podatkowymi, ze względu na dokonanie płatności przed wykonaniem usługi, zostanie wystawiona faktura zaliczkowa obejmująca pełną kwotę wniesionej opłaty. Tym samym faktura zaliczkowa jest jednocześnie fakturą końcową.

15.                      Zaznaczając opcję Faktura, Uczestnik wyraża zgodę na przesyłanie faktur bez podpisu odbiorcy, w formie elektronicznej. Zgoda ta nie wyłącza prawa Organizatora do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.

 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.                      Każda ze sztafet otrzyma „pakiet startowy” z napojami, słodyczami i owocami.

2.                      Pisemne protesty dotyczące wyników przyjmowane są do godz. 18:00 w dniu Biegu, bezpośrednio przez organizatora lub pod jego adresem mailowym: szakalebalutlodz@gmail.com.

3.                      Protesty będą rozpatrywane w dniu następnym. Ostateczne wyniki Biegu zostaną opublikowane na stronie www.szakalebalut.pl, niezwłocznie po ich ustaleniu i po rozpoznaniu ewentualnych protestów.

4.                      Wiążącej i ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu dokonuje organizator Biegu.

Baner Big


 

mapka_sztafeta

Baner Big


 

Bieg współfinansowany jest ze środków otrzymanych z Urzędu Miasta Łodzi: www.uml.lodz.pl


MOSIR

Nasze wydarzenie odbywa się na terenie i dzięki uprzejmości Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi

www.mosir.lodz.pl


ciachopomocy

Kolejna edycja CIACHA poMOCY na naszym XIII Sztafetowym Maratonie Szakala. Serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w wydarzeniu – zarówno biegaczy jak i osoby towarzyszące – zarówno te małe, jak i duże. ‍‍‍‍‍‍ Będzie PYSZNIE jak zawsze. „Ciastowa” pomoc potrzebna w każdej ilości. Zapraszamy na wydarzenie i zbiórkę!

https://www.facebook.com/events/9875571122479451


Delia

Do grona naszych Partnerów dołączyła firma Delia Cosmetics, która ufundowała nagrody dla trzech najlepszych drużyn, a także najszybszej Zawodniczki i Zawodnika

www.delia.pl


 fizjo

???? Czy 113. i 213. miejsce może wygrać coś więcej niż satysfakcję z ukończenia biegu? O, tak!
Podczas XIII Sztafetowy Maraton Szakala mamy dla Was coś wyjątkowego – vouchery na zabiegi fizjoterapeutyczne w gabinecie FIZJO Olimpic Dream, ufundowane przez Piotr Wantkiewicz – fizjoterapeutę, który wie, jak wydobyć ze sportowców to, co najlepsze… i sprawić, że znów biegają bez bólu! ????‍♀️
???? Dlaczego akurat miejsca 113. i 213.?
To pytanie warto zadać samemu Piotrowi przy okazji wizyty – a zapewniamy, że warto. ????
???? FIZJO Olimpic Dream to nie tylko ratunek po kontuzji, ale też prewencja i regeneracja, której potrzebujesz – niezależnie, czy jesteś amatorem, czy …olimpijczykiem.
✔ 2 lata współpracy z kadrą lekkiej atletyki.
✔ 8 lat związany z kadrą siatkówki plażowej.
✔ Obecnie prowadzi własny gabinet w Łodzi, pomagając sportowcom – od debiutantów po reprezentantów kraju.
Misja?
Zbudować wsparcie, jakiego sam nie miał jako zawodnik.
I robi to świetnie – łącząc wiedzę z pasją do sportu
???? W czym pomaga FIZJO Olimpic Dream?
???? Fizjoterapia sportowa i ortopedyczna.
???? Rehabilitacja pourazowa.
???? Regeneracja potreningowa.
???? Fizjoterapia neurologiczna i dziecięca.
???? Leczenie bólu i terapia wad postawy.
???? Fizjoterapia stomatologiczna.
???? Łódź, ul. Finansowa 100a/19
Dziękujemy, Piotrze, że wspierasz nasz bieg!
???? Z sercem dla sportowców. Z pasją dla każdego.

putka

Piekarnie spod znaku Putka oferują szeroki asortyment wysokiej jakości pieczywa i wyrobów cukierniczych

Obecnie produkują ponad 70 rodzajów chleba, bułek i bułeczek oraz ponad 80 wyrobów ciastkarsko-cukierniczych.

Wśród produktów Putka znajduje się pełen wybór pieczywa, zarówno pakowanego, jak i niepakownego oraz drożdżówki, pączki, bułki słodkie, ciasta i ciasteczka, a także torty. Wykonują również nietypowe zamówienia, dostosowując technologię i termin wykonania do życzenia klienta.

Sklepy firmowe i patronackie

Obecnie pieczywo i wyroby cukiernicze Putka można kupić w 153 piekarniach firmowych i 36 piekarniach patronackich na terenie Warszawy i okolic oraz w Łodzi, jak również w mniejszych i większych sklepach spożywczych.

Dzięki firmie Putka każdy z biegaczy będzie mógł po naszym biegu posilić się smacznymi słodkimi bułeczkami. Zapraszamy na stronę naszego Partnera:

www.putka.pl


zefir
Przedstawiamy Klinika Zdrowia i Urody „Zefir” , która wspiera nas przy organizacji XIII Sztafetowy Maraton Szakala! ????‍♂️????‍♀️ To właśnie dzięki Klinika Zdrowia i Urody „Zefir” uczestnicy Sztafety będą mogli zadbać o regenerację po biegu – Zefir ufundował wyjątkowe nagrody relaksacyjne, które pomogą odzyskać siły po sportowym wysiłku. Klinika Zefir działa w Łodzi już od 15 lat, oferując szeroką gamę profesjonalnych zabiegów kosmetycznych i odprężających masaży. Filozofia Kliniki opiera się na holistycznym podejściu – bo piękno zewnętrzne, zdrowie idą ze sobą w parze. Dobre samopoczucie to nie tylko wygląd, ale też harmonia ciała i ducha. ???? Klinika Zdrowia i Urody „Zefir” znajdziecie przy ul. Majzela 8 w Łodzi – przekonacie się, że można poczuć się jednocześnie pięknie, zdrowo i a przede wszystkim być zrelaksowanym! ???? Dziękujemy, że jesteście z nami!

inessport

Naszym Partnerem jes również inesSport!

inesSport to połączenie pasji i profesjonalizmu. Firma świadczy usługi związane z elektronicznym pomiarem czasu na zawodach sportowych oraz organizuje i obsługuje imprezy sportowo-rekreacyjne. Obecnie działa na terenie całego kraju.

Zespół inesSport składa się z osób od lat związanych ze sportem i tworzeniem wydarzeń sportowo-rekreacyjnych. Połączenie pracy jest ściśle związana z pasją – zespół tworzą osoby aktywne, ceniącymi zdrowy tryb życia oraz lubiącymi sportową rywalizację. Na swoim koncie ma stworzenie i realizację wielu wydarzeń sportowych, m.in.: Bieg Fabrykanta, City Trail Łódź, Ultra Kamieńsk, Trail Kamieńsk, Triathlon Stryków, Kleszczów na 5 czy Łódź Business Run.

Gwarancją usług w zakresie pomiaru czasu jest wieloletnie doświadczenie, znajomość środowiska sportowego oraz najwyższej jakości sprzęt do pomiaru czasu marki ChronoTrack. Z usług w zakresie pomiaru czasu korzystali organizatorzy imprez takich jak: Chudy Wawrzyniec, TriCity Trail, Dycha Justynów-Janówka, Bieg po Zdrój, Łódzka Piątka, Bieg Żołnierzy Wyklętych, Rykowisko Ultra Trail, Triathlon Rawa Mazowiecka, Leśna Doba, Łódzki Bieg Mikołajów.

Jeśli szukasz firmy, która profesjonalnie przeprowadzi pomiar czasu na zawodach sportowych oraz pomoże w ich realizacji – to właśnie inesSport!

www.inessport.pl