STARTUJEMY ZA :
Days
:
Hours
:
Minutes
:
Seconds
WYNIKI:
GALERIE ZDJĘĆ:
NIE PIJĘ ALKOHOLU – BIEGAM.
Bieg jest wspierany przez Urząd Miasta Łodzi
ze środków na przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym
Regulamin VII Sztafetowego Maratonu Szakala
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. VII Sztafetowy Maraton Szakala (zwany dalej Biegiem) organizowany jest przez Klub Sportowy „Szakale Bałut Łódź” – http://www.szakalebalut.pl; e-mail: szakalebalut@o2.pl, współfinansowany ze środków otrzymanych od Urzędu Miasta Łodzi (www.lodz.pl) oraz Sponsorów Biegu.
2. Wszystkich uczestników Biegu obowiązują przepisy PZLA oraz niniejszy regulamin.
3. Celem biegu jest popularyzacja sportu (biegania w szczególności) oraz integracja środowisk i klubów biegowych z regionu łódzkiego.
§ 2. TERMIN I MIEJSCE BIEGU
1. Bieg odbędzie się w dniu 16 lipca 2017 r. (niedziela), start i meta zlokalizowane będą w Łodzi, przy stawach w Arturówku (w okolicy ul. Skrzydlatej 75).
2. Trasa Biegu poprowadzona jest po terenie leśnym, na pętlach wokół środkowego stawu, drogą gruntową, drogą asfaltową oraz po kostce granitowej. Mapka trasy znajduje się na stronie organizatora w zakładce dotyczącej VII Sztafetowego Maratonu Szakala.
3. Bieg zostanie rozegrany na dystansie maratonu – 42 195 m. Trasa nie jest atestowana.
4. Trasa znakowana będzie strzałkami i taśmą, a miejsca o utrudnionej orientacji zostaną zabezpieczone przez wolontariuszy.
5. Trasa Biegu nie będzie wyłączona z ruchu pieszego i rowerowego.
§ 3. CZAS BIEGU
1. Start Biegu nastąpi o godzinie 10:30.
2. Ustala się limit czasu na 4½ godziny. Sztafety, które przed upływem tego czasu nie ukończą Biegu nie będą klasyfikowane.
§ 4. UCZESTNICTWO W BIEGU
1. W Biegu udział biorą siedmioosobowe sztafety, z których każda ma w składzie przynajmniej dwie kobiety. Zawodnicy sztafety oznaczeni są kolejnymi numerami, które oznaczają stałą kolejność zmian w sztafecie.
2. Sztafetę reprezentuje kapitan drużyny, który jest jedyną osobą uprawnioną do składania oświadczeń w jej imieniu.
3. Dopuszcza się start sztafet liczących nie mniej niż pięć osób, w których każda ma w składzie przynajmniej dwie kobiety. W takim przypadku kapitan drużyny wskazuje zawodników, którzy pobiegną na dwóch zmianach. Zawodnicy tacy mają na koszulkach dwa numery startowe.
4. Zawodnicy sztafety startują w strojach jednego koloru, wskazanego w zgłoszeniu.
5. W Biegu startować mogą osoby, które najpóźniej w dniu zawodów ukończą 18 lat. Osoby młodsze, które ukończyły lat 15, mogą startować za pisemną zgodą rodziców lub prawnych opiekunów.
6. W dniu Biegu, sztafety i zawodnicy zostaną zweryfikowani w Biurze zawodów w godzinach 8:00 ÷ 9:30. Biuro Zawodów mieścić się będzie w budynku przy ul. Skrzydlatej 75.
7. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do Biegu jest okazanie dokumentu tożsamości oraz złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do udziału w Biegu albo przedstawienie zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do udziału w biegu maratońskim. Warunkiem dopuszczenia sztafety jest dopuszczenie wszystkich jej zawodników.
8. Podczas Biegu zawodnik musi mieć numer startowy przymocowany do przedniej części koszulki. Zasłanianie numeru startowego lub jego modyfikacja jest zabronione i skutkuje dyskwalifikacją sztafety.
§ 5. ZASADY BIEGU
1. Bieg rozgrywany jest systemem 7 x 6 x 1 000 m., co oznacza, że zawodnicy sztafety pokonują kolejno pętlę liczącą około 1 000 m., a po jej ukończeniu przez każdego z zawodników sztafety pokonują ją ponownie w tej samej kolejności – i tak sześciokrotnie.
2. Zawodnicy sztafety otrzymują numery startowe z oznaczeniem numeru drużyny oraz numerem zmiany, na której startuje dany zawodnik.
3. Zawodnicy sztafety startują w kolejności wynikającej z numerów startowych, jakiekolwiek odstępstwa od tej kolejności są niedopuszczalne i skutkują dyskwalifikacją drużyny.
4. W przypadku wycofania się zawodnika sztafety § 4 ust. 3 stosuje się odpowiednio, po zgłoszeniu przejęcia numeru sędziemu zawodów.
5. Zmiany dokonywane są przez przekazanie pałeczki w oznaczonej strefie zmian. Nieprzekazanie pałeczki lub istotne przekroczenie granic strefy zmian skutkuje dyskwalifikacją sztafety.
§ 6. ZGŁOSZENIA
1. Zgłoszenia sztafet do udziału w biegu dokonywane są za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej organizatora – przesłanego na adres mailowy organizatora w dniach od 29 maja (start zapisów) do 9 lipca 2017 (włącznie); po tej dacie zgłoszenia sztafet nie będą przyjmowane.
Zgłoszenie sztafety powinno zawierać wskazanie jej nazwy i przynajmniej kapitana drużyny; nazwiska pozostałych zawodników oraz ich kolejność w sztafecie muszą być podane najpóźniej do dnia 9 lipca 2017.
3. Za zgłoszenie do Biegu uważa się doręczenie wypełnionego formularza zgłoszenia i uiszczenie opłaty startowej. Zgłoszenia dokonane przez internet zostaną podpisane przez zawodników najpóźniej przy weryfikacji w biurze zawodów.
4. Ustala się nieprzekraczalny limit ilości sztafet na 40.
5. Po dokonaniu zgłoszenia organizator przesyła informację zwrotną czy limit sztafet nie został już osiągnięty i wyznacza trzydniowy termin na dokonanie opłaty. Jeśli opłata nie zostanie uiszczona w terminie, zgłoszenie uznaje się za nieważne.
6. Sztafety, które nie zmieściły się w limicie zapisów umieszczane są na liście rezerwowej. W przypadku wycofania się którejś z już zapisanych sztafet lub nie dokonania przez nią w terminie opłaty startowej, pierwsza drużyna z listy rezerwowej poinformowana zostanie o możliwości dokonania opłaty startowej. § 6 ust. 5 stosuje się odpowiednio.
§ 7. KLASYFIKACJE
1. Podczas Biegu prowadzona będzie klasyfikacja drużynowa sztafet.
2. Inne klasyfikacje drużynowe mogą być prowadzone, gdy organizator Biegu tak postanowi.
§ 8. NAGRODY
1. Sztafety, które zdobędą miejsca od 1. do 6. zostaną nagrodzone pucharami.
2. Każda ze sztafet otrzyma pamiątkowy dyplom oprawiony w antyramę.
3. Organizator nie wyklucza przyznawania nagród rzeczowych, także w formie losowania wśród zawodników, którzy wezmą udział w Biegu.
§ 9. OPŁATA STARTOWA
1. Warunkiem uczestnictwa w Biegu jest wniesienie opłaty startowej.
2. Wysokość opłaty startowej za udział całej sztafety wynosi:
a) od 29 maja do 25 czerwca 2017 r. – 154 zł (22 zł x 7os);
b) od 26 czerwca do 9 lipca 2017 r. – 231 zł. (33 zł x 7os).
O wysokości wpisowego decyduje termin wpłaty, a nie data przesłania zgłoszenia udziału w Biegu.
3. W przypadku wniesienia opłaty startowej w niewystarczającej wysokości (np. w wyniku przekroczenia terminu wpłaty określonego w niniejszym regulaminie) sztafeta jest zobowiązana do dopłacenia różnicy do wysokości kwoty, jaką winna była wnieść zgodnie z terminem, w jakim dokonano pierwszej wpłaty.
4. Opłatę należy wpłacać na konto bankowe organizatora: 46 1140 2017 0000 4102 1138 8156 Klub Sportowy Szakale Bałut Łódź (w tytule: wpisowe za Maraton Szakala od sztafety [nazwa sztafety]).
5. Dowodem wpłynięcia opłaty jest wydrukowane potwierdzenie zapłaty przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Organizator nie odpowiada za zaginięcie zgłoszenia oraz przekazu pocztowego lub przelewu bankowego z winy poczty lub banku.
6. Opłata uiszczona nie podlega zwrotowi i nie może zostać przeniesiona na rzecz innej sztafety.
§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Każda ze sztafet otrzyma „pakiet startowy” z napojami, słodyczami i owocami.
2. Pisemne protesty dotyczące wyników przyjmowane są do godz. 18:00 w dniu Biegu, bezpośrednio przez organizatora lub pod jego adresem mailowym. Protesty będą rozpatrywane w dniu następnym. Ostateczne wyniki Biegu zostaną opublikowane na stronie organizatora niezwłocznie po ich ustaleniu i po rozpoznaniu ewentualnych protestów.
3. Wiążącej i ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu dokonuje organizator Biegu.
Dyrektor Biegu – Tomasz Bedyk
NIE PIJĘ ALKOHOLU – BIEGAM.
Bieg jest wspierany przez Urząd Miasta Łodzi
ze środków na przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym
Zgłoszone drużyny
Nazwa | opłata | |
1 | Time4S | TAK |
2 | SBRT Moc Energia Endorfina | TAK |
3 | Zwierzentasy | TAK |
4 | Biegowi Wyjadacze | TAK |
5 | Tigers Team Lejdis | TAK |
6 | AGB Torfy | TAK |
7 | Vera Running Team | TAK |
8 | Morena Czołowa & Rysio Team | TAK |
9 | Morena Czołowa 2 | TAK |
10 | Jagodzianki | TAK |
11 | Pędzę Szybko Codować | TAK |
12 | Stajnia Oleja | TAK |
13 | BBL Zduńska Wola I | TAK |
14 | BBL Zduńska Wola II | TAK |
15 | Korona Pabianice 1 | TAK |
16 | Korona Pabianice 2 | TAK |
17 | Sieradz Biega I | TAK |
18 | Sieradz Biega II | TAK |
19 | KitaTeam A | TAK |
20 | KitaTeam 1 | TAK |
21 | Zdyszani I | TAK |
22 | Zdyszani II | TAK |
23 | Łódź Running Team #1 | TAK |
24 | Łódź Running Team #2 | TAK |
25 | Łódź Running Team #3 | TAK |
26 | Luzaki na Fantazji | TAK |
27 | PWFiZ UŁ | TAK |
28 | Seven for 7 | TAK |
29 | RysioTeam | TAK |
30 | Pozytywnie Zakręceni | TAK |
31 | #blogerzybiegają | TAK |
32 | EPA Runners | TAK |
33 | 1on1 Team | TAK |
34 | Super TEAM | TAK |
35 | AGB Torfy II | TAK |
36 | LKS Koluszki – 1 | TAK |
37 | Łódź Kocha Sport I | TAK |
38 | Łódź Kocha Sport II | TAK |
39 | Trucht Team | TAK |
40 | EverRun | TAK |
41 | RysioTeam II | TAK |
42 | Klub Sportowy Głowno w Biegu 1 | TAK |
43 | Klub Sportowy Głowno w Biegu 2 | TAK |
44 | BIO-SFERA | TAK |
45 | Pietrzyk Running Team | TAK |
46 | Tri Aktywny Piotrków | TAK |
47 | Aflofarm | TAK |
48 | Palestra Łódzka | TAK |
49 | Accenture Running Team | TAK |
50 | Szakale Bałut Łódź | TAK |